منتـــــــــــــــديات فن الابداع
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: 650983724
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: 650983724
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

{ أهلاً وسهلاً بك يا& زائر& منور المنتدى ونتمنى لك جولــــــــــــــ سعيده وممتعه ــــــــــــة }

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Vote_rcap::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Voting_bar::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Vote_lcap 
زهور الحب
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Vote_rcap::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Voting_bar::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Vote_lcap 
همسة دلع
theknight
haitham elzamalekawy
طوق الياسمين
ضي القمر
yuri
red Rose
عاشق أللؤلؤة
المواضيع الأخيرة
» فراغ فراغ فراغ
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأربعاء يونيو 27, 2012 1:55 am من طرف Admin

» تقدم اقووووووووووى العروووووووض واحدث الموديلات ( تورست كار)
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالثلاثاء مايو 22, 2012 12:04 am من طرف Admin

» تورست كار لإيجار السيارات والليموزين والخدمات السياحية
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأربعاء مايو 09, 2012 1:31 pm من طرف كار ليموزين

» 25 خطوة عملية في زيادة الثقة بالنفس
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأربعاء أبريل 25, 2012 12:07 am من طرف Admin

» لجنة الانتخابات الرئاسية تستبعد أحمد شفيق من الترشح
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالثلاثاء أبريل 24, 2012 11:58 pm من طرف Admin

»  مساج الأطفال
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأربعاء أبريل 18, 2012 8:13 pm من طرف Admin

» اشتري مصري انت مصرى
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 1:19 pm من طرف Admin

» عامر منيب فى ذمة الله بعد صراع مع المرض
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالسبت نوفمبر 26, 2011 12:13 pm من طرف Admin

» وفاة طلعت السادات رئيس حزب مصر القومى
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأحد نوفمبر 20, 2011 1:46 pm من طرف Admin

» مواعيد الانتخابات البرلمانية والأعادة لكل محافظات مصر
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالخميس نوفمبر 17, 2011 9:23 pm من طرف Admin

» هل تعلم سبب لبس خاتم الخطوبة في الاصبع الرابع
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأربعاء نوفمبر 16, 2011 11:15 pm من طرف Admin

» تغير الارقام لجميع ارقام الهواتف
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالخميس أكتوبر 06, 2011 11:35 pm من طرف Admin

» اللهم امين
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:45 am من طرف Admin

» انظروا ماذا فعلت حين امرها الشيخ ان تخلع كل ملابسها...عبره لنا ..
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالجمعة سبتمبر 16, 2011 11:21 pm من طرف Admin

» أحيانا أرى حلمــا
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالخميس سبتمبر 15, 2011 4:30 pm من طرف Admin

::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mahmoud hamza
عضو مشارك
عضو مشارك
mahmoud hamza

رقم العضوية رقم العضوية : 119
المهنة المهنة : ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Collec10
عارضة طاقة عارضة طاقة :
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Left_bar_bleue70 / 10070 / 100::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Right_bar_bleue

الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 194
نقاط نقاط : 292
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/02/2010
العمر العمر : 34
الموقع الموقع : www.hamza3a.ahlamontada.net

::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Empty
مُساهمةموضوع: ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::   ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 7:12 pm

بعد مالحزب الوطنى عمل اللى عوزوا وخرب مصر
وامى قلتلى معدلكش دعوه بالسياسه والا معتش رايح الكليه تانى
وبعد مالزمالك عاد الحظ ماش معاه
قررت انى اسيب السياسه شويه و اتكلم فى الكوره

المهم حنتكلم عن الزملكاويه

1- ( أنواع الزملكوية )

# النوع الاول : ( وراثة )

وهم الزمالكوية الذين ولدوا في بيئة زمالكوية أو وسط زمالكاوي ... يعني ناس اتولدوا على الفطرة زي كل البشر أهلاوية ... ولكن لأن الوالد زملكاوي فتزملك هذا الطفل البرئ وتحول إلى زمالكاوي ...
إذا فإن هذا النوع من الزملكوية كانوا أطفالا أبرياء ولكن الكارثة الكبرى أن والديه هم الذين جنوا عليه وزملكوه فخرج هذا البرئ إلى الحياه ليصطدم بالحقيقة المرة وهي مصائب وكوارث الزمالك وبلاويه ومشاكله التي لا تنتهي .. فماذا يفعل هذا الطفل الصغير البرئ والمجني عليه وبراءة الأطفال في عينيه وكيف يواجه تلك الكوارث الزملكوية الدائمة والمستمرة بإذن الله .. يفعل ما يفعله كل الزملكويه الآن من الكذب المتواصل وإذا واجهتهم بالحقيقة يجادلون ويجادلون .... تقدم لهم الأدلة والبراهين يراوغون ويتهربون ويدورون حول جوهر الموضوع ولكن دون أن يقتربوا منه .. ومش عارف ليه افتكرت فيلم : " أنا لاأكذب ولكني أتجمل "

--------------------

# النوع الثاني : ( خالف تعرف )

شخصية مريضة بالفطرة ...
" عيب خلقي "
ونسبتها أقل من نسبة النوع الوراثي .. ويعيش هذا النوع وللأسف وسط بيئة نظيفة من الأهلاوية حيث تجد أسرة بالكامل أو ربما عائلة بكاملها من الأهلوية وربما تكون قبيلة بالكامل من الأهلوية ويخرج منها شخص زملكاوي من النوع " خالف تعرف " إلا أن الله سبحانه وتعالى له في ذلك حكم واللهم لا اعتراض ... انهم مرض مثل كل الأمراض المستعصية ... إلا أن الاطباء أكدوا أن هذا النوع يأتي نتيجة " جينات متنحية " من النادر ظهورها والحمد لله ... وربما بمرور الوقت ينقرض هذا النوع

------------------

# النوع الثالث : ( بالصدفة )

وهذا النوع الزملكاوي هو الثاني من حيث الكمية بعد النوع الوراثي
وهذا النوع "بالصدفة" يظهر وسط مصادفة عجيبة يكون فيها الميكروب الزملكاوي في حالة فوز أو نصر زملكاوي وبالصدفة يكون هذا الزملكاوي في مرحلة الخروج من الشرنقة ويبدأ بتشجيع الكورة فيرى أمامه فوزا زملكاويا فيتزملك المريض خصوصا وأنه في مرحلة نمو ولم يصل بعد لمرحلة النضج فيصاب بالميكروب الزملكاوي وينضم إلى هذا النوع الذي يفسره الأطباء بالطفرة البيئية وهي التي تحدث نتيجة تغيرات بيئية مفاجئة نادرا ماتحدث مثل قنبلة هيروشيما أو فوز الزمالك بالدوري.

--------------------

2- الصفات المشتركة بين الأنواع الثلاثة :

# أنهم مرضى نفسيين
# تكوين الشخصية غير متجانسة وهذا سبب عقدة النقص المركب عندهم
# السبب الثالث وهو أهم الاسباب أنهم يضعون أنفسهم في مقارنة مع الاهلي رغم عدم التكافؤ ( سبحان الله )

------------------

3- طرق العلاج :

# محاولة اقناعهم بأن الزمالك درجة تانية
إلا أن نسبة النجاح 1% نظرا لاستفحال المرض وتغلغله في جميع أجزاء الجسم

# أن يتحول الزملكوية إلى أهلوية وأكد الاطباء أن هناك خطرا كبيرا من هذه المحاولة لأن الزمالكوية بعقلهم الباطن يتمنون أن يكونوا أهلاوية وهذه الطريقة من الممكن أن تأتي بنتيجة عكسية تؤدي بهم الى الاضطراب العقلي

# تستطيع إدارة الزمالك التفوق على الاهلي لمدة 30 سنة متواصلة لإحداث نوع من التوازن وهذا من رابع المستحيلات.

# أن يتم شطب نادي الزمالك وتحويله إلى موقف سيارات

# يوجد فى كل صيدلية دواء مخصوص لكل زملكاوى وبسعر مخفض كمان

::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: 01awcax2ohz18aaaabaaaaaqm0

-----------------

4- شعـــار الزملكاويـة :

انا زمالكاوى .. اذ ن انا حافظ مش فاهم
انا زمالكاوى .. اذ ن انا حاقد علي النجاح
انا زمالكاوى .. اذ ن انا بشجع الصفاقسى والترجى والنجم والاسماعيلي وباتشوكا (واى نادى يلاعب الأهـلى )
انا زمالكاوى .. اذ ن انا مجادل و مناقش و كلامى كتير
انا زمالكاوى .. اذ ن انا عايش علي كام ذكري انتصارات قديمة
انا زمالكاوى .. اذ ن انا مش بحب الزمالك. بل مجرد اكرة الأهلي
انا زمالكاوى .. اذ ن انا عندى كبت من ساعة ال6-1 او من ال 14 هزيمة متتالية من الاهلي
انا زمالكاوى .. اذ ن انا انافق واتجمل واكذب وادعي
انا زمالكاوى .. اذ ن انا اكرة اى فانلة عالمية او محلية لونها حمرا
انا زمالكاوى .. اذ ن انا من ملوك التصريحات الخائبة المخذلة
انا زمالكاوى .. اذ ن انا من ملوك الاعذار والحجج والشماعات
انا زمالكاوى .. عشان بابا زمالكاوي .. او عشان مليش فالكورة

::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: 221602360uj1

فوقوا بقى من الغيبوبه اللى انتوا فيها دى
أهـلاوى وأفتـخر واللى مش عجبه ينتحـر
همسة دلع
مشرفه منتدى الفن واخبار الفنانين
همسة دلع

رقم العضوية رقم العضوية : 158
عارضة طاقة عارضة طاقة :
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Left_bar_bleue100 / 100100 / 100::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Right_bar_bleue

الجنس الجنس : انثى
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1626
نقاط نقاط : 2362
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 08/03/2010
العمر العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::   ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 9:42 am

اتكلم على قدك
وبلاش نغلط فى
بعض
ههههههههههههه
خلينا اصدقاء وحبايب احسن
mahmoud hamza
عضو مشارك
عضو مشارك
mahmoud hamza

عارضة طاقة عارضة طاقة :
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Left_bar_bleue70 / 10070 / 100::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::   ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 3:30 pm

البرنسيسة كتب:
اتكلم على قدك
وبلاش نغلط فى
بعض
ههههههههههههه
خلينا اصدقاء وحبايب احسن

معلش بس فى علاج انا بجربه معا ابويا واختى انشاء الله حيجيب نتيجه
حبقى اجبهولك
بس معرفتش انتى من النوع نهو
همسة دلع
همسة دلع

رقم العضوية رقم العضوية : 158
عارضة طاقة عارضة طاقة :
::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Left_bar_bleue100 / 100100 / 100::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Right_bar_bleue

الجنس الجنس : انثى
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1626
نقاط نقاط : 2362
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 08/03/2010
العمر العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::   ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأحد ديسمبر 05, 2010 3:53 pm

mahmoud hamza كتب:

معلش بس فى علاج انا بجربه معا ابويا واختى انشاء الله حيجيب نتيجه
حبقى اجبهولك
بس معرفتش انتى من النوع نهو

انا مش من اى نوع
حبى للزمالك
لا وراثة ولا صدفه
انا بحبك الزمالك
لانى بحبه
زى اى حد ما بيحبه ناديه
مهما صار مع هذا النادى

مثلا انت ليه بتحب الاهلى

وبعدين ما الاهلى اليومين دول منخاب

بلاش نخبط فى بعض
وبعدين طالما ان باباك واخت زملكاويه
انت ليه اهلاوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mahmoud hamza
عضو مشارك
عضو مشارك
mahmoud hamza

عارضة طاقة عارضة طاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::   ::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة ::::: Emptyالأحد ديسمبر 05, 2010 5:12 pm

جينات متنحيه
بس احنا فى البيت اغلبيه امى اهلويه موت ومعرفش قبلت تتجوز ابويا ازاى وهو زملكاوى
واختى الصغيره اهلويه

::::: انواع الزمالكاويــــــــــــــة :::::
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  انواع الدموع ................
» انواع البكاء
» انواع النساء في نظر الكمبيوتر
» انواع البنات علي حسب الابراج
» انواع الشباب علي حسب الابراج